آ

  • آسیب جنسی اثربخشی درمان مبتنی بر ذهن آگاهی در بهبود تاب آوری و کاهش علائم بالینی نوجوانان مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه ناشی از آزارجنسی: مطالعه تک آزمودنی [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 93-130]

  • آموزش حافظه رقابتی مداخلات آموزش‌محور حافظه شرح حال رویدادی در بیماران مبتلا به افسردگی اساسی [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 34-76]

  • آموزش حافظه کاری مداخلات آموزش‌محور حافظه شرح حال رویدادی در بیماران مبتلا به افسردگی اساسی [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 34-76]

  • آموزش خوددلسوزی شناختی اثربخشی آموزش خوددلسوزی شناختی بر ابعاد خستگی، خودانتقادی و اجتناب هیجانی بیماران ام. اس [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 165-202]

ا

  • اتیسم اثربخشی برنامه توانبخشی مجازی (تله پرکتیس) حسی حرکتی در محیط خانواده، بر کاهش رفتارهای چالش انگیز کودکان اتیستیک در پاندمی ویروس کرونا [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 131-151]

  • اجتناب هیجانی اثربخشی آموزش خوددلسوزی شناختی بر ابعاد خستگی، خودانتقادی و اجتناب هیجانی بیماران ام. اس [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 165-202]

  • اختلالات خوردن مدل ساختاری علائم اختلالات خوردن در زنان بر اساس درونی‌سازی الگوهای رسانه، باورهای مربوط به خوردن و نگرانی از بدشکلی بدنی [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 66-92]

  • اختلالات شخصیت پیش بینی اختلالات شخصیت بر اساس ترومای پیچیده با میانجی گری توانمندی ایگو [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 1-23]

  • اختلال استرس پس از سانحه اثربخشی درمان مبتنی بر ذهن آگاهی در بهبود تاب آوری و کاهش علائم بالینی نوجوانان مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه ناشی از آزارجنسی: مطالعه تک آزمودنی [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 93-130]

  • اختلال اضطراب تعمیم یافته مقایسه فراوانی و محتوای گفتار درونی افراد دارای رگه های اختلال اضطراب تعمیم یافته، رگه های اختلال وسواسی – جبری و بهنجار [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 31-56]

  • اختلال اضطراب فراگیر مقایسه اثربخشی درمان تدوینی اجتناب متقابل و درمان شناختی-رفتاری هیجان-مدار بر شدت علایم اختلال اضطراب فراگیر [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 136-164]

  • اختلال افسردگی پیش‌بینی افکار خودکشی بیماران افسرده بر اساس حس انسجام، سیستم‌های مغزی-رفتاری و سبک‌های اسنادی [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 109-135]

  • اختلال فزون‎کنشی نارسایی توجه اثربخشی بازتوانی شناختی رایانه ‎یار در ملال تحصیلی دانش ‎آموزان با اختلال نارسایی توجه فزون‎ کنشی [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 153-178]

  • اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی اثربخشی نوروفیدبک در ترکیب با بازی های شناختی رایانه ای بربهبود انعطاف‌پذیری شناختی کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 63-94]

  • اختلال وسواسی – جبری مقایسه فراوانی و محتوای گفتار درونی افراد دارای رگه های اختلال اضطراب تعمیم یافته، رگه های اختلال وسواسی – جبری و بهنجار [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 31-56]

  • ارتباط بین فردی طراحی و تدوین مدل پیامدهای ارتباطی و شغلی اضطراب ناشی از پاندمی کووید 19 با نقش میانجی‌گری خودشفقت‎ورزی در پرستاران بیمارستان‌های پذیرش‎کننده بیماران کرونایی در شهر تهران [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 2-32]

  • ارزیابی اجتماعی مقایسه فراوانی و محتوای گفتار درونی افراد دارای رگه های اختلال اضطراب تعمیم یافته، رگه های اختلال وسواسی – جبری و بهنجار [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 31-56]

  • اضطراب مقایسه تداعی ‏‏های ضمنی و آشکار پرخاشگری و اضطراب در نوجوانان پسر دارای رفتار قلدری و بدون رفتار قلدری [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 166-193]

  • اضطراب اجتماعی مقایسه اثر بخشی درمان گروهی کوتاه مدت مبتنی بر مدل پیش بینی پذیری اضطراب اجتماعی با درمان گروهی کوتاه مدت شناختی-رفتاری هافمن بر نشانه های اضطراب اجتماعی در دانش آموزان دوره اول متوسطه [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 37-61]

  • اضطراب کرونا مدل‌یابی ساختاری الگوهای ارتباطی خانواده و نارسایی کنش‌های اجرایی با گرایش به رفتارهای پرخطر (مصرف مواد مخدر، سیگار کشیدن و مصرف الکل): نقش واسطه‌ای اضطراب کرونا [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 95-134]

  • اضطراب کروناویروس طراحی و تدوین مدل پیامدهای ارتباطی و شغلی اضطراب ناشی از پاندمی کووید 19 با نقش میانجی‌گری خودشفقت‎ورزی در پرستاران بیمارستان‌های پذیرش‎کننده بیماران کرونایی در شهر تهران [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 2-32]

  • اضطراب کووید-19 مقایسه معنویت، تاب‌آوری و خودشفقت ورزی در دانشجویان با و بدون اضطراب کووید-19 [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 140-163]

  • اعتبار و روایی بررسی خصوصیات روان‌سنجی نسخه‌ی فارسی پرسشنامه‌ی امنیت در زیرسیستم بین‌والدینی (SIS) [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 27-62]

  • افسردگی مداخلات آموزش‌محور حافظه شرح حال رویدادی در بیماران مبتلا به افسردگی اساسی [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 34-76]

  • افسردگی ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه ارزیابی عمومی تجربه‌های روانپریشی در دانشجویان [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 1-29]

  • افسردگی اساسی اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت بر افکار خودآیند منفی و نگرش های ناکارآمد بیماران مبتلا به افسردگی اساسی [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 1-36]

  • افکار خودآیند منفی اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت بر افکار خودآیند منفی و نگرش های ناکارآمد بیماران مبتلا به افسردگی اساسی [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 1-36]

  • افکار خودکشی پیش‌بینی افکار خودکشی بیماران افسرده بر اساس حس انسجام، سیستم‌های مغزی-رفتاری و سبک‌های اسنادی [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 109-135]

  • الگوهای ارتباطی خانواده مدل‌یابی ساختاری الگوهای ارتباطی خانواده و نارسایی کنش‌های اجرایی با گرایش به رفتارهای پرخطر (مصرف مواد مخدر، سیگار کشیدن و مصرف الکل): نقش واسطه‌ای اضطراب کرونا [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 95-134]

  • الگوهای رسانه مدل ساختاری علائم اختلالات خوردن در زنان بر اساس درونی‌سازی الگوهای رسانه، باورهای مربوط به خوردن و نگرانی از بدشکلی بدنی [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 66-92]

  • امنیت هیجانی بررسی خصوصیات روان‌سنجی نسخه‌ی فارسی پرسشنامه‌ی امنیت در زیرسیستم بین‌والدینی (SIS) [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 27-62]

  • انعطاف‌پذیری شناختی اثربخشی نوروفیدبک در ترکیب با بازی های شناختی رایانه ای بربهبود انعطاف‌پذیری شناختی کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 63-94]

ب

  • بازتوانی شناختی رایانه‎یار اثربخشی بازتوانی شناختی رایانه ‎یار در ملال تحصیلی دانش ‎آموزان با اختلال نارسایی توجه فزون‎ کنشی [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 153-178]

  • بازی شناختی اثربخشی نوروفیدبک در ترکیب با بازی های شناختی رایانه ای بربهبود انعطاف‌پذیری شناختی کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 63-94]

  • باورهای خوردن مدل ساختاری علائم اختلالات خوردن در زنان بر اساس درونی‌سازی الگوهای رسانه، باورهای مربوط به خوردن و نگرانی از بدشکلی بدنی [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 66-92]

  • بی‌خوابی مقایسه اثربخشی درمان شناختی-رفتاری و ذهن‌آگاهی بر کیفیت خواب و توانایی‌های شناختی زنان مبتلا به ‌بی‌خوابی [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 57-84]

  • بدشکلی بدنی مدل ساختاری علائم اختلالات خوردن در زنان بر اساس درونی‌سازی الگوهای رسانه، باورهای مربوط به خوردن و نگرانی از بدشکلی بدنی [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 66-92]

  • بهزیستی اجتماعی اثربخشی زوج‌درمانی شناختی رفتاری بر مؤلفه‌های بهزیستی اجتماعی زوجین دارای تعارض زناشویی [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 113-137]

پ

  • پرخاشگری مقایسه تداعی ‏‏های ضمنی و آشکار پرخاشگری و اضطراب در نوجوانان پسر دارای رفتار قلدری و بدون رفتار قلدری [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 166-193]

  • پرسشنامه اضطراب اجتماعی لاگرکا مقایسه اثر بخشی درمان گروهی کوتاه مدت مبتنی بر مدل پیش بینی پذیری اضطراب اجتماعی با درمان گروهی کوتاه مدت شناختی-رفتاری هافمن بر نشانه های اضطراب اجتماعی در دانش آموزان دوره اول متوسطه [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 37-61]

  • پیش بینی رضایت زناشویی طراحی نیمرخ پیش بینی کننده رضایت زناشویی زوجین شهر تهران [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 78-112]

ت

  • تاب آوری مقایسه معنویت، تاب‌آوری و خودشفقت ورزی در دانشجویان با و بدون اضطراب کووید-19 [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 140-163]

  • تاب آوری اثربخشی درمان مبتنی بر ذهن آگاهی در بهبود تاب آوری و کاهش علائم بالینی نوجوانان مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه ناشی از آزارجنسی: مطالعه تک آزمودنی [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 93-130]

  • تجربه‌های روان‌پریشی ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه ارزیابی عمومی تجربه‌های روانپریشی در دانشجویان [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 1-29]

  • تحریفات شناختی بررسی مدل روابط ساختاری ترومای کودکی و تحریفات شناختی با اختلال شخصیت خودشیفته: با میانجی گری طرحواره های ناسازگار اولیه [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 85-108]

  • تداعی‏های آشکار مقایسه تداعی ‏‏های ضمنی و آشکار پرخاشگری و اضطراب در نوجوانان پسر دارای رفتار قلدری و بدون رفتار قلدری [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 166-193]

  • تداعی‏های ضمنی مقایسه تداعی ‏‏های ضمنی و آشکار پرخاشگری و اضطراب در نوجوانان پسر دارای رفتار قلدری و بدون رفتار قلدری [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 166-193]

  • ترومای پیچیده پیش بینی اختلالات شخصیت بر اساس ترومای پیچیده با میانجی گری توانمندی ایگو [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 1-23]

  • ترومای کودکی بررسی مدل روابط ساختاری ترومای کودکی و تحریفات شناختی با اختلال شخصیت خودشیفته: با میانجی گری طرحواره های ناسازگار اولیه [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 85-108]

  • تعارض زناشویی اثربخشی زوج‌درمانی شناختی رفتاری بر مؤلفه‌های بهزیستی اجتماعی زوجین دارای تعارض زناشویی [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 113-137]

  • تله توانبخشی اثربخشی برنامه توانبخشی مجازی (تله پرکتیس) حسی حرکتی در محیط خانواده، بر کاهش رفتارهای چالش انگیز کودکان اتیستیک در پاندمی ویروس کرونا [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 131-151]

  • توانایی‌های شناختی مقایسه اثربخشی درمان شناختی-رفتاری و ذهن‌آگاهی بر کیفیت خواب و توانایی‌های شناختی زنان مبتلا به ‌بی‌خوابی [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 57-84]

  • توان‌بخشی مجازی اثربخشی برنامه توانبخشی مجازی (تله پرکتیس) حسی حرکتی در محیط خانواده، بر کاهش رفتارهای چالش انگیز کودکان اتیستیک در پاندمی ویروس کرونا [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 131-151]

  • توانمندی ایگو پیش بینی اختلالات شخصیت بر اساس ترومای پیچیده با میانجی گری توانمندی ایگو [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 1-23]

ح

  • حافظه شرح حال مداخلات آموزش‌محور حافظه شرح حال رویدادی در بیماران مبتلا به افسردگی اساسی [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 34-76]

  • حس انسجام پیش‌بینی افکار خودکشی بیماران افسرده بر اساس حس انسجام، سیستم‌های مغزی-رفتاری و سبک‌های اسنادی [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 109-135]

خ

  • خانواده اثربخشی برنامه توانبخشی مجازی (تله پرکتیس) حسی حرکتی در محیط خانواده، بر کاهش رفتارهای چالش انگیز کودکان اتیستیک در پاندمی ویروس کرونا [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 131-151]

  • خستگی اثربخشی آموزش خوددلسوزی شناختی بر ابعاد خستگی، خودانتقادی و اجتناب هیجانی بیماران ام. اس [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 165-202]

  • خودانتقادی اثربخشی آموزش خوددلسوزی شناختی بر ابعاد خستگی، خودانتقادی و اجتناب هیجانی بیماران ام. اس [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 165-202]

  • خود انتقادی مقایسه فراوانی و محتوای گفتار درونی افراد دارای رگه های اختلال اضطراب تعمیم یافته، رگه های اختلال وسواسی – جبری و بهنجار [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 31-56]

  • خود تقویتی مقایسه فراوانی و محتوای گفتار درونی افراد دارای رگه های اختلال اضطراب تعمیم یافته، رگه های اختلال وسواسی – جبری و بهنجار [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 31-56]

  • خود تنظیمی مقایسه فراوانی و محتوای گفتار درونی افراد دارای رگه های اختلال اضطراب تعمیم یافته، رگه های اختلال وسواسی – جبری و بهنجار [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 31-56]

  • خودشیفتگی بررسی مدل روابط ساختاری ترومای کودکی و تحریفات شناختی با اختلال شخصیت خودشیفته: با میانجی گری طرحواره های ناسازگار اولیه [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 85-108]

  • خودشفقت ورزی طراحی و تدوین مدل پیامدهای ارتباطی و شغلی اضطراب ناشی از پاندمی کووید 19 با نقش میانجی‌گری خودشفقت‎ورزی در پرستاران بیمارستان‌های پذیرش‎کننده بیماران کرونایی در شهر تهران [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 2-32]

  • خودشفقت ورزی مقایسه معنویت، تاب‌آوری و خودشفقت ورزی در دانشجویان با و بدون اضطراب کووید-19 [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 140-163]

د

  • دانش آموزان دوره اول متوسطه مقایسه اثر بخشی درمان گروهی کوتاه مدت مبتنی بر مدل پیش بینی پذیری اضطراب اجتماعی با درمان گروهی کوتاه مدت شناختی-رفتاری هافمن بر نشانه های اضطراب اجتماعی در دانش آموزان دوره اول متوسطه [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 37-61]

  • دانشجو معلمان پیش بینی اختلالات شخصیت بر اساس ترومای پیچیده با میانجی گری توانمندی ایگو [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 1-23]

  • درمان ‌بی‌خوابی مبتنی بر ذهن‌آگاهی و درمان شناختی-رفتاری مقایسه اثربخشی درمان شناختی-رفتاری و ذهن‌آگاهی بر کیفیت خواب و توانایی‌های شناختی زنان مبتلا به ‌بی‌خوابی [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 57-84]

  • درمان تدوینی اجتناب متقابل مقایسه اثربخشی درمان تدوینی اجتناب متقابل و درمان شناختی-رفتاری هیجان-مدار بر شدت علایم اختلال اضطراب فراگیر [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 136-164]

  • درمان شناختی-رفتاری مقایسه اثر بخشی درمان گروهی کوتاه مدت مبتنی بر مدل پیش بینی پذیری اضطراب اجتماعی با درمان گروهی کوتاه مدت شناختی-رفتاری هافمن بر نشانه های اضطراب اجتماعی در دانش آموزان دوره اول متوسطه [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 37-61]

  • درمان شناختی رفتاری هیجان‌مدار مقایسه اثربخشی درمان تدوینی اجتناب متقابل و درمان شناختی-رفتاری هیجان-مدار بر شدت علایم اختلال اضطراب فراگیر [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 136-164]

  • درمان مبتنی بر مدل مقایسه اثر بخشی درمان گروهی کوتاه مدت مبتنی بر مدل پیش بینی پذیری اضطراب اجتماعی با درمان گروهی کوتاه مدت شناختی-رفتاری هافمن بر نشانه های اضطراب اجتماعی در دانش آموزان دوره اول متوسطه [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 37-61]

  • درمان متمرکز بر شفقت اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت بر افکار خودآیند منفی و نگرش های ناکارآمد بیماران مبتلا به افسردگی اساسی [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 1-36]

  • درونی‌سازی مدل ساختاری علائم اختلالات خوردن در زنان بر اساس درونی‌سازی الگوهای رسانه، باورهای مربوط به خوردن و نگرانی از بدشکلی بدنی [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 66-92]

  • دلبستگی شغلی طراحی و تدوین مدل پیامدهای ارتباطی و شغلی اضطراب ناشی از پاندمی کووید 19 با نقش میانجی‌گری خودشفقت‎ورزی در پرستاران بیمارستان‌های پذیرش‎کننده بیماران کرونایی در شهر تهران [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 2-32]

ذ

  • ذهن آگاهی اثربخشی درمان مبتنی بر ذهن آگاهی در بهبود تاب آوری و کاهش علائم بالینی نوجوانان مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه ناشی از آزارجنسی: مطالعه تک آزمودنی [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 93-130]

ر

  • رابطه مادر-کودک اثربخشی آموزش مهارت مدیریت استرس- هیجان بر کیفیت رابطه مادر-کودک مادران کودکان دارای اختلال طیف اتیسم [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 137-166]

  • رضایت‌ زناشویی طراحی نیمرخ پیش بینی کننده رضایت زناشویی زوجین شهر تهران [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 78-112]

  • رفتار چالشی اثربخشی برنامه توانبخشی مجازی (تله پرکتیس) حسی حرکتی در محیط خانواده، بر کاهش رفتارهای چالش انگیز کودکان اتیستیک در پاندمی ویروس کرونا [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 131-151]

ز

  • زوج‌درمانی شناختی رفتاری اثربخشی زوج‌درمانی شناختی رفتاری بر مؤلفه‌های بهزیستی اجتماعی زوجین دارای تعارض زناشویی [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 113-137]

س

  • سبک‌های اسنادی پیش‌بینی افکار خودکشی بیماران افسرده بر اساس حس انسجام، سیستم‌های مغزی-رفتاری و سبک‌های اسنادی [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 109-135]

  • سیستم بین‌والدینی بررسی خصوصیات روان‌سنجی نسخه‌ی فارسی پرسشنامه‌ی امنیت در زیرسیستم بین‌والدینی (SIS) [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 27-62]

  • سیستم‌های مغزی-رفتاری پیش‌بینی افکار خودکشی بیماران افسرده بر اساس حس انسجام، سیستم‌های مغزی-رفتاری و سبک‌های اسنادی [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 109-135]

  • سلامت روان ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه ارزیابی عمومی تجربه‌های روانپریشی در دانشجویان [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 1-29]

ط

  • طرحواره بررسی مدل روابط ساختاری ترومای کودکی و تحریفات شناختی با اختلال شخصیت خودشیفته: با میانجی گری طرحواره های ناسازگار اولیه [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 85-108]

ق

  • قلدری مقایسه تداعی ‏‏های ضمنی و آشکار پرخاشگری و اضطراب در نوجوانان پسر دارای رفتار قلدری و بدون رفتار قلدری [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 166-193]

ک

  • کرونا ویروس مقایسه معنویت، تاب‌آوری و خودشفقت ورزی در دانشجویان با و بدون اضطراب کووید-19 [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 140-163]

  • کیفیت خواب مقایسه اثربخشی درمان شناختی-رفتاری و ذهن‌آگاهی بر کیفیت خواب و توانایی‌های شناختی زنان مبتلا به ‌بی‌خوابی [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 57-84]

  • کودک با اختلال طیف اتیسم اثربخشی آموزش مهارت مدیریت استرس- هیجان بر کیفیت رابطه مادر-کودک مادران کودکان دارای اختلال طیف اتیسم [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 137-166]

گ

  • گرایش به رفتارهای پرخطر مدل‌یابی ساختاری الگوهای ارتباطی خانواده و نارسایی کنش‌های اجرایی با گرایش به رفتارهای پرخطر (مصرف مواد مخدر، سیگار کشیدن و مصرف الکل): نقش واسطه‌ای اضطراب کرونا [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 95-134]

  • گفتار درونی مقایسه فراوانی و محتوای گفتار درونی افراد دارای رگه های اختلال اضطراب تعمیم یافته، رگه های اختلال وسواسی – جبری و بهنجار [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 31-56]

م

  • مادران اثربخشی آموزش مهارت مدیریت استرس- هیجان بر کیفیت رابطه مادر-کودک مادران کودکان دارای اختلال طیف اتیسم [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 137-166]

  • معنویت مقایسه معنویت، تاب‌آوری و خودشفقت ورزی در دانشجویان با و بدون اضطراب کووید-19 [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 140-163]

  • ملال تحصیلی اثربخشی بازتوانی شناختی رایانه ‎یار در ملال تحصیلی دانش ‎آموزان با اختلال نارسایی توجه فزون‎ کنشی [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 153-178]

  • مهارت مدیریت استرس- هیجان اثربخشی آموزش مهارت مدیریت استرس- هیجان بر کیفیت رابطه مادر-کودک مادران کودکان دارای اختلال طیف اتیسم [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 137-166]

  • مولتیپل اسکلروزیس اثربخشی آموزش خوددلسوزی شناختی بر ابعاد خستگی، خودانتقادی و اجتناب هیجانی بیماران ام. اس [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 165-202]

  • مولفه‌های رضایت ‌زناشویی طراحی نیمرخ پیش بینی کننده رضایت زناشویی زوجین شهر تهران [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 78-112]

ن

  • نارسایی کنش‌های اجرایی مدل‌یابی ساختاری الگوهای ارتباطی خانواده و نارسایی کنش‌های اجرایی با گرایش به رفتارهای پرخطر (مصرف مواد مخدر، سیگار کشیدن و مصرف الکل): نقش واسطه‌ای اضطراب کرونا [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 95-134]

  • نشانه‌های مثبت ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه ارزیابی عمومی تجربه‌های روانپریشی در دانشجویان [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 1-29]

  • نشانه‌های منفی ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه ارزیابی عمومی تجربه‌های روانپریشی در دانشجویان [دوره 12، شماره 48، 1401، صفحه 1-29]

  • نگرش های ناکارآمد اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت بر افکار خودآیند منفی و نگرش های ناکارآمد بیماران مبتلا به افسردگی اساسی [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 1-36]

  • نیمرخ پیش بینی رضایت زناشویی طراحی نیمرخ پیش بینی کننده رضایت زناشویی زوجین شهر تهران [دوره 12، شماره 45، 1401، صفحه 78-112]

  • نوجوانان اثربخشی درمان مبتنی بر ذهن آگاهی در بهبود تاب آوری و کاهش علائم بالینی نوجوانان مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه ناشی از آزارجنسی: مطالعه تک آزمودنی [دوره 12، شماره 46، 1401، صفحه 93-130]

  • نوروفیدبک اثربخشی نوروفیدبک در ترکیب با بازی های شناختی رایانه ای بربهبود انعطاف‌پذیری شناختی کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی [دوره 12، شماره 47، 1401، صفحه 63-94]

login